Zamówiłeś przez naszą stronę przesyłkę. Kurier przyjechał, zabrał paczkę i... ślad po niej zaginął. Jesteś zły i pytasz „Jak to w ogóle możliwe? Co teraz?”. Zaginięcie paczki to bardzo stresująca sprawa. Dlatego dziś chcemy odpowiedzieć na te pytania. Przeczytaj je, jeśli chcesz uniknąć takiej sytuacji i chcesz wiedzieć, co zrobić, jeśli jednak się wydarzy.
„Dlaczego moja paczka zaginęła?”
Każdy, kto korzysta z usług firmy kurierskiej, niezależnie od tego, czy będzie to DPD, UPS, czy inna, powinien liczyć się z ryzykiem zaginięcia paczki. Dotyczy to zarówno wysyłki na terenie jednego kraju, jak i wysyłki zagranicznej. Ryzyko zaginięcia paczki nie jest wyższe, niż to, jakie podejmujesz wychodząc codziennie z domu. Po prostu – takie jest życie i nie należy się tego obawiać, ale zadbać o bezpieczeństwo Twojej paczki. Duże firmy kurierskie każdego dnia przyjmują i doręczają tysiące paczek. Licząc się ze wspomnianym ryzykiem, każda paczka może zostać ubezpieczona. Przesyłki organizowane za naszym pośrednictwem mają takie ubezpieczenie wliczone w koszt wysyłki. Dla nas jest to standard, a nie luksus.
„Jak uniknąć zaginięcia paczki?”
Podstawową sprawą, która pozwoli Ci uchronić paczkę przed zaginięciem jest jej dobre i trwałe zaadresowanie. Nasz formularz został przygotowany tak, aby na paczce znalazły się wszystkie dane potrzebne do wysyłki. Kiedy paczka trafia na magazyn podlega sortowaniu mechanicznemu. Tylko trwałe przyklejenie etykiety zapewnia, że nie ulegnie ona zerwaniu na taśmie sortującej. Wiele paczek, które stały się „bezpańskie” udaje się odszukać, ponieważ (jak wspominaliśmy) nie ma ich zbyt wiele i można ustalić, która jest czyja. To jednak zajmuje dodatkowy czas i opóźnia termin doręczenia. Niestety, istnieją również paczki, które nigdy nie trafią do celu, ponieważ ich zawartość jest niezgodna z regulaminem. I tak na przykład, jeśli w paczce znajduje się żywność o krótkim terminie ważności lub słoiki, które pękną, to zawartość może po prostu zacząć śmierdzieć. W takim przypadku paczka zostanie poddana utylizacji bez możliwości starania się o odszkodowanie.
„Paczka zaginęła, chociaż wszystko zrobiłem jak trzeba. Co teraz?”
Jeśli Twoja paczka była poprawnie i trwale zaadresowana i nie było w niej nic niezgodnego z regulaminem – zadzwoń lub napisz do nas. Jesteśmy firmą brokerską, a nie kurierską. Naszym zadaniem nie jest bezpośrednie wykonywanie usług kurierskich, ale ich organizacja na warunkach korzystnych dla naszych Klientów. Dlatego w razie jakichkolwiek problemów służymy pomocą. Pierwszym krokiem, w przypadku niedoręczenia Twojej paczki do celu, powinien być telefon do naszego Biura Obsługi Klienta, gdzie uzyskasz dalsze informacje, co zrobić. Jeśli nie czujesz się na siłach samodzielnie starać się o należne odszkodowanie – my możemy poprowadzić przewód reklamacyjny za Ciebie.
Jeśli kiedykolwiek zdarzyło Ci się, że Twoja paczka zaginęła, pamiętaj: to nie musi się powtórzyć. Korzystając z usług AngliaPolska.pl minimalizujesz ryzyko nieprzyjemnych sytuacji i zyskujesz ubezpieczenie w ramach kosztów wysyłki. A te mamy wyjątkowo korzystne -> http://www.angliapolska.pl/uslugi/paczki-do-londynu