Nie od dziś wiadomo, że reklama jest dźwignią handlu. Dotyczy to również branży transportowej. Nawet jeśli denerwują Cię zbyt częste i zbyt długie bloki reklamowe, to dziś pokażemy Ci pięć reklam linii lotniczych, które nie będą irytować. Wręcz przeciwnie: niektóre Cię rozbawią, inne wzruszą, inne skuszą... Jedno jest pewne – sam zechcesz przekonać się, czy lot tymi liniami jest równie udany, co ich spoty reklamowe.
Virgin Atlantic
Reklama, której bohaterami jest para zakochanych... mężczyzn. W tle słyszysz kawałek "How Deep Is Your Love" zespołu Bee Gees. Po obejrzeniu kilku romantycznych kadrów w stylu kinowych hitów (łącznie ze sceną z kołem garncarskim z „Uwierz w Ducha”) widzisz ślub, którego nie pieczętuje pocałunek, ale – obudzenie się ze snu jednego z pasażerów samolotu. Kojący głos lektorki zapewnia, że jeśli chcesz spać, ze współpasażerem – weź z nim ślub. Oto jak sprzedać ekskluzywną opcję miejsc z funkcją spania.
All Nippon Airways
Przykład azjatyckiej pomysłowości. Reklama przypadnie do gustu nawet dzieciom. Chyba każdy chciałby latać samolotami, które znają się na tańcu i akrobatyce synchronicznej. Filmik bardzo lekki, z przyjemnym podkładem i – co nie mniej ważne – bardzo krótki.
Brussels Airlines
Spot, który pokazuje zaangażowanie wszystkich pracowników, od stewardes, przez kontrolerów lotu, aż po pilotów, w przekazywaniu dobrych wiadomości dla swoich pasażerów. Jak szybko przekazać najlepszą wiadomość życia młodemu mężczyźnie, kiedy ten właśnie wzbił się w powietrze i jest poza zasięgiem? Dla załogi tych linii okazuje się, że nie ma nic niemożliwego.
Air New Zealand
Reklama stworzona z myślą o tych, którym niejedno ważne wydarzenie popsuł życiowy pech. A może raczej niedostosowanie miejsca i czasu do okoliczności, czy też paskudna pogoda. Nowozelandzkie linie zapraszają wszystkich pechowców do ucieczki w inny świat, gdzie nawet utopienie pierścionka zaręczynowego z wysokości lotu balonem, nie przeszkodzi powiedzieć wybrance „tak”.
American Airlines
Na koniec spot, który trafia w samo serce. Jedni latają z powodów zawodowych, inni z turystycznych. A jednak, niezależnie od pośrednich celów podroży i tego dokąd lecisz, zmierzasz do jednego miejsca. Może to być w USA, UK, czy gdzieś na Starym Lądzie, a i tak to miejsce ma jedno określenie: jest nim DOM.
Nieważne, z jakiego powodu latasz samolotem. Ważne, żeby lot zawsze przynosił zadowolenie. A nie sposób go osiągnąć bez atrakcyjnych cen. Dlatego, jeśli chcesz zaoszczędzić nie tylko na bilecie, ale również na opłatach za bagaż – koniecznie nadaj swój bagaż lotniczy z nami. Dzięki AngliaPolska.pl każdy lot samolotem będzie jeszcze lepszy niż w reklamach.
Zobacz także:
Nowa oferta InPost - paczki od £9.99 z Polski do UK
Co zamiast Halloween?
Legenda o Osjanie